سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر علی غلامی تخلص وفا
آخرین اشعار ناب علی غلامی تخلص وفا
|
بر دشت و دمن گل سرخ غروب رویئده است / بر دشت پیچک ترس و تاریکی پیچیده است از وحشت هجوم سپاه ظلم شب سیاه / ستاره ها خاموش و ماه رنگ پریده است به سگ گله نیست چشم امید گوسفندان / وقتی که شبان در مهمانی گرگها رقصیده است دسته ی تبر سرو ازادی دیروز است که / زیر پای علفهای هرز بر خاک افتاده است سر زخاک بر آرد بهر آزادی گر گل لاله / میبنی فردا که در خون خود غلطیده است یکی یکی خاموش می شود فانوس کم نور امید / وفتی بی رحمانه تند باد ستم وزیده است آنچه به جای نرسد فریاد داد خواهی است / یاصدا صدا نیست یا که دادگر خوابیده است
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس استاد عزیز | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بر دشت و دمن گل سرخ غروب روییده است
/ بر دشت پیچک ترس و تاریکی پیچیده است از وحشت هجوم سپاه ظلم شب سیاه
/ ستاره ها خاموش و ماه رنگ پریده است به سگ گله نیست چشم امید گوسفندان
/ وقتی که شبان در مهمانی گرگها رقصیده است دسته ی تبر سرو ازادی دیروز است که
/ زیر پای علفهای هرز بر خاک افتاده است سر زخاک بر آرد بهر آزادی گر گل لاله
/ میبنی فردا که در خون خود غلطیده است یکی یکی خاموش می شود فانوس کم نور امید
/ وفتی بی رحمانه تند باد ستم وزیده است آنچه به جای نرسد فریاد داد خواهی است
/ یاصدا صدا نیست یا که دادگر خوابیده است
درود بزرگوار
بسیار زیبا و دلنشین بود
مبین مشکلات جامعه
دستمریزاد