پنجشنبه ۱ آذر
بانو شعری از پریسا مصلح
از دفتر خط خطی های دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۰۴ شماره ثبت ۹۴۲۰۱
بازدید : ۵۲۹ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب پریسا مصلح
|
گاه درآینه نگاهی کن
علت هرغزل خودت باشی
روی زخمی که باتودرگیرست
مرهمی چون عسل خودت باشی
بی بهانه کنار شبها گاه
پُرکن از عطرمریمی فنجان
وقت آشفتگی هر شعری
دست آرامشت شود برهان
کیش و ماتش بکن شبی بانو
شاه بی اقتدار گیسویت
او زمینگیر خشم تو بوده
با پیاده نظام ابرویت
باوزیری که پُرهیاهو بود
قفل دل راشبی بیا وا کن
با تبانی پس ازگشایش کار
قدرتت رافقط تماشا کن
مهروماهی دراین زمان هرجا
ای گُل بیقرار و بی همتا
بین هر خنده سبکبارت
میشمارد جهان شب یلدا
فرصت خوب زندگی هستی
قدرخودرابدان عسل بانو
حک شده روی دفتر اشعار
میرسد دست آن غزل بانو...؟
پریسا مصلح
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم از توجه شما برقرار باشید | |
|
سلام بانو جان خوش آمدید به صفحه من سپاسگزارم از نگاه شما | |
|
سلام بانو جان خوش آمدید سپاسگزارم از توجه شما برقرار باشید | |
|
سلام مهربانوی عزیزم سپاسگزارم از نگاه شما | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از همراهی گرم شما | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از نگاه شما برقرار باشید | |
|
سلام مهربانوی عزیزم سپاسگزارم از نگاه زیبای شما | |
|
سپاسگزارم بزرگوار | |
|
سپاسگزارم بزرگوار | |
|
درود بر شما سپاسگزارم از نگاه شما | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از توجه و لطف شما | |
|
سپاسگزارم مهربانوی نازنین از نگاه زیبای شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چهار پاره بسیار زیبا و دلنشین بود