سه شنبه ۱۵ آبان
تضمینی(جسارتی) بر قطعه معروف خانم پروین اعتصامی شعری از نویان (هامون)
از دفتر هُمافظ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۴۳ شماره ثبت ۹۴۱۵۵
بازدید : ۱۷۱ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب نویان (هامون)
|
آنکه می گفت که امضای کری تضمین است
هدفش رضایت اوباما و کَترین (کاترین اشتون) است
گرچه دستش به گلابی و هلویی نرسید
در عوض کیسه برجام پر از سِرگین است
بسکه این فاتح برجام تواضع دارد
سوژه ثابت لیچار و دیرین دیرین است
باز هم در پی تَکرار توافق هستند
آخرین ضایعه ی دولت تدبیر این است
هرچه گفتیم که باید ز عدو دست کشید
آنچه در گوش عزیزان نرود یاسین است
دولتِ بوش و اوباما و ترامپ و بایدن
فرقشان در خط ریش و دکمه آستین است
ای خدایا فرجی تا که به خرداد رسیم
این دعائی ست که محتاج هزار آمین است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود