يکشنبه ۴ آذر
در سوگ همسر شهید شعری از شهاب نجف آبادی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۵۴ شماره ثبت ۹۳۹۱۹
بازدید : ۴۰۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب شهاب نجف آبادی
|
در سوگ همسر
ضــجه می زد خویش را با خانمـانی سوخته
مـرده ، هم کاشانه و هم آشـیانی سوخته
رفــته از کـــف بــی امــان در جویبــار زندگی
ساکت از جاری شــدن مرد جوانی سوخته
در کــنار قـامــتی پـژمــرده با حـسی رقــیق
غــرق در وامــانده بودن پاســبانی سوخته
حس یک خرمن،درو ، برداشت در یک فصل سرد
حـاصــل یـک عـمر را بـا چـیدمانی سوخته
موج ،دریا ،غرش طــوفان و مردی بی وصــال
در مــــــیان زورقـــی بــا بـادبـانی سوخته
بی نصـیب از بویشی ، بی بهره از فصل بهار
لاله ای نشکــفته با نـام و نشــانی سوخته
میشد آن دم گم میان رشحه های بی کسی
همسری با چشم خیس و خانمانی سوخته
اوائل شهریور ماه1392
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
سروده زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید