باد
🌺نیا آقا ...!!! 🌺
تمـّـنا می کنم در نیــمهء شعبان نیا آقا
تو را قـسّم به دین و مذهب و قرآن نیا آقا
تو را جان همان شخصی که سـر در چاه می نالد
پی ِمهــمانی ِ یک قوم نافـرمان نیا آقا
در این عصری که سرقت می رود با خواری بی حد
ز دست کور ها در روز روشـن نان نیا آقا
درین عصـری که از دست بد اندیشان بد اختر
می آید در گلـوی راد مـردان جـان نیا آقا
سهــیم تلخ نامسئول ماندن های ما مردم
ز هر عصری چو گردیده است این دوران نیا آقا
طبیـبی بـهر درد خود نمی خواهند انسان ها
چـو مـسرورند بی دردان ، پی ِ درمان نیا آقا
در این بیـغوله تا سامان نیابد نابسامانی
به سامان دادن انسان در این سـامان نیا آقا
مداوم گـفتم این را و پـس از این فاش میگویم
که تـا درمـان نگردد طیـنت انسـان نیا آقا
نخواهی دید چون از دست انسانهای بی ایمان
به جز خِـذلان و حِرمان و غم و خُسران نیا آقا
دروغ است این که می گوئیم مشـتاق توایم اما
به رَغـم این دروغ و لاف و ایـن جولان نیا آقا
مراقـب باش از هر سـو اگر امنیـتی حـاصل
نگــردد از جفـا و جـور نامـردان نیا آقا
نیارَد تا به مــاه چارده در نیمهء شعبان
چو یک انسان سرگردان شهاب ایمان نیا آقا
13 شعبان 1427
هیجدهم شهریور 1385
میلاد باسعادت قطب عالم امکان
امام زمان
منجی موعود
حضرت حجت ابن الحسن
عجل الله تعالی فرجه الشریف
بر همه شیعیان ومنتظران ایشان
مبارک باد