🍃🌺🍃🌺🍃 ﷽ 🍃🌺🍃🌺🍃
صل الله علیک یا فاطمه الزهرا
فرارسیدن سالگرد شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) تسلیت
لحنِ قلبم بی نَفَس تب تابِ نامِ فاطمه ست
بیقرارِ جامِ طوبایِ مُدامِ فاطمه ست
فاطمه دُختِ محمّد سَرورِ آزادگی ست
عطرِ عشق از چادرِ ( ریحان دَوامِ ) فاطمه ست
"لافَتی اِلّا عَلی" فَخر و پَیام ِ فاطمه ست
او امامِ عاشقان دینَش سلامِ فاطمه ست
با زبانِ جان بخوان "صَلّ ِ عَلی زهرا " بدان
از خدا اِذن شفاعت در زمامِ فاطمه ست
بازکن چشم و سَحَر بشنو صَبا نجوا نمود
باملائک که بهشت : فِطرِ صیامِ فاطمه ست
روی هر پرچم درخشد همچو بَدرِ نورپاش
گر که مَعنایَش رَه و یاد و قیامِ فاطمه ست
گُل کجا و لایِ دَر ماندن؟! ... چُنین پَرپَر شدن ؟!
سُرخیِ بَحرِ فلق ... شَرحِ مقامِ فاطمه ست
همچو قلبِ ناجوانمَردان دلِ میخ ، آهن است ...
وَرنه ( کونی بَرداً ) آتش هم غُلامِ فاطمه ست
در عَزای مادرم ... عَرش است روضه خوانِ هِجر
( مَسَّنی ضُرُُّ ) ... خدایا ... این کلامِ فاطمه ست ...
داغدارِ رفتنِ روز است سپهرِ مرتضی
روشنای چَشم و دل بودن مَرامِ فاطمه ست
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
دوست دارم مثل زهرا ( زود ) از دنیا روم
از دیارِ سردِ بی روحِ "پُر از بلوا" روم....
از زمینِ رُخ خَراشان بی وفا... من زودتر
از تو و او و شما و هرکسی ، زینجا روم
از جهانی که بَرَد هرلحظه حب زیرِ سوال
رود گشته در عبورم تا خودِ دریا روم
از میانِ کوه و جنگل ، تیه و دریا هم گذر
سوی اقیانوسِ "ثَبِّت قَلب" تا معنا روم...
از تمامِ کهکشان های مُدَوّر بگذرم ...
تا به اِذنِ ایزدم تا عُروَهُ الوُثقی روم ....
دست در حَبلُ المتینِ کِردگار آرَم مگر
از فنا دور و ... به سوی "جاودان عقبی" روم
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃