جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
در خانه بمانید
حمایت از مدافعین سلامت
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
-------------------------
خواهید بمانید ،در خانه بمانید
غم را برهانید ، در خانه بمانید
ازغم بگریزید،ازماتم و افسوس
جانانه بمانید ، در خانه بمانید
این موج جهانگیرباشد به کمین ات
صد بار بخوانید ،در خانه بمانید
بافاصله وماسک،شستشوی دستان
پیروز زمانید ، در خانه بمانید
رحمی بنمائید،طبیبان زمان را
بر عهد بمانید ،در خانه بمانید
کوید رحم ندارد، ای آدم عاقل
اگر پیروجوانید،در خانه بمانید
درفکرعزیزان ،از مادر و خواهر
همیشه نگرانید،در خانه بمانید
-------------------------
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بجا و زیباست
امید که هر چه زودتر شر این بلای آسمانی از سر مردم کم شود