يکشنبه ۴ آذر
افسونگر شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ۰۷:۳۰ شماره ثبت ۹۳۳۰۲
بازدید : ۴۸۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
افسونگر
توافسونگرِ این فکرِ رهایی
تو ارزش ،
بهرِ این
روحِ پُربهایی
تو همیشه عدل ودادی
بی جفایی
عدلی به نهایت آبرومند
درظاهر و حتی درخفایی
درظاهر و باطنت ،
موج میزند عطوفت
بارک الله اِی عزیز من
چه باصفایی
درمیان اینهمه ، تشنج
درمیان اینهمه، قساوت
چون ترانه ای شنیدنی !
چه خوش نوایی
چنگی که نوایش عاشقانه ست
چنگ نمی زنی به دل کافر
چون پُری ز ایمان و،
تو هم یه جورایی ذبح ز قفایی
صوتِ خوشِ قرآنیِ آن ، سر به نیزه
به لطف همان، رفتنِ عاشقانه اش بود
انگارکه بهرِ اینهمه درد
" دردِ دوری از یار"
همیشه خون بُوَد ،
چاره و، درمان و دوایی
بهمن بیدقی 99/9/16
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض ادب استاد بزرگوار ممنونم از لطف شما محبت دارید | |
|
باسلام وعرض ادب استاد بزرگوار ممنونم از لطف شما سپرده ی خدا | |
|
باسلام وعرض احترام بزرگوار سپاسگزارم | |
|
باسلام وعرض ادب استاد گرانقدر ممنونم از لطف شما ، بزرگوارید سلامت باشید و شادمان | |
|
باسلام وعرض ادب هنرمند گرامی ممنونم از لطف شما ، بزرگوارید سلامت باشید و شادمان | |
|
باسلام وعرض ادب هنرمند گرامی ممنونم از لطف شما ، بزرگوارید سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است
دستمریزاد