جمعه ۲ آذر
فصل مرگ شاپرک ها شعری از مسعود درودگر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۲۸ شماره ثبت ۹۳۱۴۹
بازدید : ۲۰۲ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مسعود درودگر
|
باز هوای سرد پاییز
باز شب و روزا غم انگیز
دل من خسته و تنها
تو لحظه های نفرت انگیز
باز یه بغضی تو صدامه
باز یه شعری رو لبامه
وقتی از عشق تو میگم
انگاری دنیا باهامه
**دوباره پرسه ی شبها
دوباره ساکت و تنها
من و تنهایی جاده
فصل مرگ شاپرکها**
وقتِ اشک ابر تیره
دل آسمون اسیره
مِه سرد تو خیابون
همه چی اینجا غریبه
تو آسمون ابرای سنگین
تو کوچه ها مردم غمگین
شب و روز ما همینه
فکرِ یه دنیای رنگی
ن
باز یه تب توی تن من
باز صدا تو سینه ی من
لب فریادمو بستن
مردم دور و بر من
اما این جاده رفیقه
میرسونه هر جا که میره
حرفای عشق من و باز
به کسی که نازنینه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.