شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر زینت جلالی نژاد ( زینا)
آخرین اشعار ناب زینت جلالی نژاد ( زینا)
|
احساس میکنم به دلم خو گرفته ای اما غریبه وار ز من رو گرفته ای
راهی سوی خودم نه ز پس مانده و نه پیش راه دل مرا تو ز هرسوگرفته ای
دائم گلایه می کنی از عیب های من درس شجاعت از من ترسو گرفته ای
می خواستی که تکیه به بازوی من کنی جانا چرا دو دست به زانو گرفته ای
آسوده شسته ای ز خیال بهانه دست چون بی بهانه اخم به ابرو گرفته ای
یک بار هم برای دلم مهربان بمان بد یا که خوب، با من و دل خو گرفته ای
|
نقدها و نظرات
|
نظر لطف شماست بزرگوار...سپاسگزارم. | |
|
درود بر شما و سپاس از مهر نگاه شما و بداهه زیبا و دلنشین شما🌹🌹🌹 | |
|
سلام ...زیبا نگاه و نظر لطف شماست بزرگوار | |
|
سلام و عرض ادب و سپاس از مهر نگاهتون افتخار بنده است که در خدمت شما فرهیختگان و شاعران بزرگ هستم...باآرزوی موفقیت برای همه🌹 | |
|
سپاس از همراهی و محبتتون بزرگوار | |
|
زیبا نگاهید بانوی بزرگوار🌹 | |
|
سلام و درود متقابل خدمت شما شاعر توانا و هنرمند جناب خزایی عزیز.....سپاس از توجه و همراهی و راهنماییهای مفید شما🌹 | |
|
ابتدای کار برای بیت پنجم از چرا استفاده کردم و شعر از حالت آهنگین خودش خارج شد...ترجیحا از کلمه ی چون استفاده کردم البته این چون بمعنای زیرا نیست...همان حالت سوالی دارد و در تلفظ مثل چون و چرا تلفظ میشود.
سپاس مجدد از حسن توجه شما دوست عزیز و بزرگوار🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
احساس میکنم به دلم خو گرفته ای
اما غریبه وار ز من رو گرفته ای
راهی سوی خودم نه ز پس مانده و نه پیش
راه دل مرا تو ز هرسوگرفته ای
دائم گلایه می کنی از عیب های من
درس شجاعت از من ترسو گرفته ای
می خواستی که تکیه به بازوی من کنی
جانا چرا دو دست به زانو گرفته ای
آسوده شسته ای ز خیال بهانه دست
چون بی بهانه اخم به ابرو گرفته ای
یک بار هم برای دلم مهربان بمان
بد یا که خوب، با من و دل خو گرفته ای
بسیار زیبا بود