يکشنبه ۴ آذر
آینه های موازی شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۰۲:۱۱ شماره ثبت ۹۳۰۳۶
بازدید : ۱۴۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
آینه های موازی
این دنیا ،
همچو ماجرای بین آینه های موازی ست
یک خوبی که کنی
بی نهایت انعکاس دارد ،
دربین آینه های موازی
یک بدی هم که کنی
بینهایت انعکاس دارد ،
دربین آینه های موازی
آبِرو درمیان این آینه های موازی
سرگردان
آرزو میکند که کارِ خوب کنی
تا آبرویش نریزد
درماجرای اینهمه انعکاس
آرزو میکند که کار بد نکنی
تا که ببالد به آبرویش
درماجرای اینهمه انعکاس
نوری که بتابد درمیان آینه های موازی ،
نورانی میشود ازآن نور،
زیستگاه میان آینه های موازی
بهشت میشود آنجا که پر از نورست
میان آینه های تو و خدا
که گرچه به هم نزدیکید
ولیکن روح ات انعکاسی ست ،
ویلان
درمیان آینه های موازی
بهمن بیدقی 99/9/11
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض ارادت استاد بزرگوار بینهایت از لطفتون ممنونم سلامت باشید و درپناه حق | |
|
باسلام و عرض ارادت استاد بزرگوار بینهایت از لطفتون ممنونم سلامت باشید و درپناه حق | |
|
باسلام و عرض ارادت استاد بزرگوار بینهایت از لطفتون ممنونم سلامت باشید و درپناه حق | |
|
باسلام و عرض ادب بزرگوار بینهایت از لطفتون ممنونم سلامت باشید و درپناه حق | |
|
باسلام و عرض احترام هنرمند گرانقدر بزرگوارید سپاس از محبت بیکران شما زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و حکیمانه بود
موفق باشید