جمعه ۲ آذر
شكل خودت نيستي شعری از فرزاد شجاع
از دفتر خود را مرور میکنم نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۹ ۰۵:۰۱ شماره ثبت ۹۳۰
بازدید : ۸۶۷ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
درذهن آینه
تا یک فاصله آه خلق می شوی
ومرگ
تصورواژه های همه جا ست.
شکل خودت نیستی
تکثیرمی شوی
درآ ینه ای که اندازه ندارد و
واژه ها
تا پشت تصویری که
غیبت کسی را به هم می ریزد
حالا
یکی ازذهن آ ینه بیرون می آ ید
شکل کسی که روبرویم نیست و
انتظا ر
تابلوی رنگین هزاران توست.
کسی چه می داند
درا غوش کدام آ ینه
عاشق کدام طا قچه و
دست کدام شانه
موهایت را نوازش می کند؟
اینجا پرازخداست
آ نچه هست
نیست و
آ نچه نیست
هست.
طبیعت پرازنوازش است و
خدا
وخاک که آ غازانتهاست.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.