جمعه ۲ آذر
بوسه شعری از حسن نوروزنیا
از دفتر حرف دل نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۹ شماره ثبت ۹۲۹۸۱
بازدید : ۲۴۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا
|
چگونه می گریزد آدم محتاج یک بوسه
نهدلبرد در بغل دوستی که تنها می خورد غصه
تمام آنچه در واقع نمی باشد بجای خود
فضای ذهنی محدود بر گوشی
به امواج خروشان سراب وابسته می گردد
جوان از شور و عشقی دلنشین
به کابوس های تنهایی پناه برده
فقط سرگرم اخبار تورمهای هر روزه
ویا امروز چقدر ویروس
گرفته حال مردم را
برای در امان ماندن
جدایی های اجباری و ماندن در پس خانه
فقط اخبار بی حاصل
برای ذهن پر جنجال
ندارد عرصه طوفان انگیزه
کجارفت آن جوانی ها و اردوها و مهمانی
کنار هم به شادی فرصت بازی
اگر در آسمان ابری است
زمین غرق غبار و دود و آلوده
که باران اشک تنها بودن پاییز خشکی هاست
کبوتر با کبوتر ها ندارد شوق یک پرواز
آذر ۹۹
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موثر و زیبا بود