جمعه ۲ آذر
فصل بی فصلی شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ سپیدگاه نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۲۲ شماره ثبت ۹۲۷۵۳
بازدید : ۸۸۸ | نظرات : ۸۸
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
فصل بی فصلی
از دور نزدیک است
تا بیاید
دل به پاییز باید زد
لب پاییز
محو غروبِ بی تو
با نسیم خاطرت
می نشینم
و دست حواس را
سفت می گیرم
بین من
و
تو
یک فصل فاصله
دور ... اما نزدیک
> آرمان پرناک
|