پنجشنبه ۱ آذر
اشک بلور شعری از منصور دادمند
از دفتر سپیدار نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۵۷ شماره ثبت ۹۲۷۰۰
بازدید : ۲۵۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
قفسی ساخته ام اشک بلور
میزنم نقش
به رخ دلداه به غرور
می کشم یک شاپرک
که نیست خسته به سوز
میزند خنده لبم
دیده افتاده به نور
....
می خزم در دل شب
به کنارشعله شمع
میپرد پروانه ام
بر لب غنچه گل
دیوانه شب
میچشم
زخم محبوب به درد
.......
می دود یک قاصدک
بر لب سینه ی روز
تا شود پر پر غم
می کشد نقش دلش
گل افتاده نفس
شکسته به قفس
........
.
می نشینم خسته سفر
برلب هستی به آب
تا تپد قطره آن
می خزد برصورتم
شبنمی بر خاسته ز آب
به نسیم صبا
تا کند زنده دلم
تا روم سوی فروغ
.....
میزند باد شبم
لرزه به آّب
میشکندآینه
ماه
تا......
می جهد از دل سنگ
گلی
ایستاده به طوفان راه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلشین و زیبا بود