جمعه ۲ آذر
هوس شعری از پریسا مصلح
از دفتر خط خطی های دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۴۷ شماره ثبت ۹۲۶۳۶
بازدید : ۳۹۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب پریسا مصلح
|
یک هوس بود که ما عشق حسابش کردیم
روی دیوار غزل یک شبه قابش کردیم
غافل از این همه تزویر که در جان افتاد
پوچ در پوچ شده آنچه نقابش کردیم
آمد از راه همان عشق اصیلی که رواست
خسته بودیم و چه بیهوده جوابش کردیم
رنگ رخسار پرید از قدم نحس حسود
قافیه خسته از این قوم،خرابش کردیم
فکر کردیم که عاقل شده با تجربه ،" دل"
آن هوس بود که ما نکته نابش کردیم
پریسامصلح
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد گرامی سپاسگزارم از لطف شما | |
|
سلام مهربانوی عزیزم سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم مهربانوی عزیزم | |
|
سپاسگزارم از لطف و توجه شما | |
|
سپاسگزارم از همراهی گرم شما | |
|
سپاسگزارم از نگاه شما | |
|
سلام مهربانوی عزیزم سپاسگزارم از لطف شما | |
|
سلام مهربانوی عزیزم سپاسگزارم از نگاه گرم شما | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از نگاه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود