سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    دنیای من

    شعری از

    مجتبی شهنی

    از دفتر شعرناب نوع شعر شعر حجم

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۲۱ شماره ثبت ۹۲۵۳۸
      بازدید : ۲۸۲   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مجتبی شهنی

    در خیابان راهی شدم...
    کلاهم سرم 
    سرم پایین 
    آب شدم در دنیایی خودم
    هوا بارانی و دلم تنگ
    هوا بارانی و دلت سنگ
    هوا سرد است و بی روح
    یک زمان پشت من لودی مثل کوه
    دریا دگر لذت دیدن ندارد
    دریای من خشک است و تشنه
    روزگارم شده رشته رشته
    دنیایم شده از خستگی پر
    وجودم بی وجود است وکور
    آسمان هم از غمم میبارد
    آسمان هم درد مرا دارد
    دلم نمیخواهد راهی خانه شم
    بزارید از روزگار خودم هم دور شم
    من هر لحظه میسوزم مثل شمع
    لباسم و اتاقم شده شکل غم
     
    sمجتبی شهنیs
    i
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ۲۱:۲۸
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و غمگین بود خندانک
    مجتبی شهنی
    مجتبی شهنی
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۳
    ممنونم بزرگوار خندانک
    ارسال پاسخ
    بهنود کیمیائی
    يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۲۷
    درود برشما خندانک خندانک
    مجتبی شهنی
    مجتبی شهنی
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۳
    ممنونم آقای کیمیائی
    ارسال پاسخ
    اعظم قارلقی
    يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ۲۱:۱۵
    درود
    خندانک خندانک خندانک
    مجتبی شهنی
    مجتبی شهنی
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۳
    ممنونم خانم قارلقی
    ارسال پاسخ
    سعید صادقی (بینا)
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۰۵
    درود خندانک
    مجتبی شهنی
    مجتبی شهنی
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۴
    ممنونم صادقی جان
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0