جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهروز ابراهیمیان
آخرین اشعار ناب بهروز ابراهیمیان
|
ای فرشته ٬معلّمِ ثانی
رسمِ یاری مگر نمیدانی
قصّهٔ عشق بارها گفتم
غُصّه ازچشمِ من نمیخوانی؟
طاقتم طاق شد بیا برگرد
دردِ من راستی نمی دانی؟
خاطراتم هنوزپابرجاست
رویِ قولت چرانمی مانی؟
اسبِ مِهرووفاکه من دادم
بی وفاپس چرانمی رانی؟
گِرِهِ عشق باز می گردد
به سهولت ،چنین به آسانی
گوهروسیم وزرویا الماس
کس نداده به مفت ومجّانی
شعرِحافظ پُرازوفاوصفاست
بعدِاوسعدی است وقا آنی
شعرِبهروزگرچه پُرمعنی ست
لیکن اونیست همچو خاقانی
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم ازمهرومحبت شماشاعرگرانمهرجناب استکی | |
|
سپاسگزارم ازمهرومحبت شماشاعرگرانمهرجناب حمیدغرب | |
|
سپاسگزارم ازمهرومحبت شماشاعرگرانمهرجناب علامیان | |
|
سپاسگزارم ازمهرومحبت شماشاعرگرانمهرجناب کیمیائی | |
|
سپاسگزارم ازمهرومحبت شماشاعرگرانمهرجناب پرناک | |
|
سپاسگزارم ازمهرومحبت شماشاعرگرانمهر بانونسرین حسینی | |
|
سپاسگزارم ازمهرومحبت شماشاعرگرانمهر بانوپریسامصلح | |
|
سپاسگزارم ازمهرومحبت شماشاعرگرانمهر جناب دهنوی | |
|
سپاسگزارم شاعرگرانمهر سپاس ازاحساس زیبای شمابه مهرخواندیدبانوفرانک برادران | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود