مثل سیب سرخ غلتان بر زمین
میشوم له من فقط ، آری همین
از هنرهای تو بی شک رفتن است
من خودم گویم به تو صد آفرین
در دعا اسمت مکرر آمده
اسم یک قومی به نام ظالمین
حیف پولی که هدر شد پای تو
لااقل یک ذره باش اکنون حزین
بار سنگینی شدی روی دلم
پای خود بردار و جایش را ببین
خواهشم از تو فقط یک جمله است
زحمتم را کم بکن تنها همین