سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 29 فروردين 1403
  • روز ارتش جمهوري اسلامي و نيروي زميني
9 شوال 1445
    Wednesday 17 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۲۹ فروردين

      به پیش آ و مرو

      شعری از

      فاطیما کشاورز

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ شماره ثبت ۹۲۴۱۹
        بازدید : ۱۸۶   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فاطیما کشاورز

      آن چه گفتیم و شنیدیم ببخشا و مرو
      هر چه ماندست به جانت بفرما و مرو
      تو ندانی که فراقت چو کند جان کاهی
      جان من جان خودت غصه نیفزا و مرو
      به چه در حلقه زنم تا تو بمانی با من
      که صدای سخن دوست به یاد آر و مرو
      بعد تو شهر کنم چشمهٔ اشک آلوده 
      دشمنم شاد مکن زلف بیفشان و مرو
      آتشی زد به تنم کز دو جهان ناخیزد
      به روان رود بگویید به پیش آ و مرو
      گر روی از من بیچاره چه ها می ماند
      جان من بهر خدا زنده نگه دار و مرو
      آن ره دور مرو این منِ نزدیکت بین
      به نوای هوس دوست برقصا و مرو
      حلقه ی دیده شود دار ، گریبان مرا
      این طناب ستم جور سوا دار و مرو
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      محمد حسین اخباری
      پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۴۶
      درود بر شما
      خندانک
      اميرحسين علاميان(اعتراض)
      پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۴۴
      درود زيبا بود خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۳۱
      درود بانو
      بسیار زیبا بود
      قافیه و عروض؟؟؟؟ خندانک
      بهنود کیمیائی
      پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۳۹
      بسیار عالی درود برشما خندانک
      محمد خسروی فرد
      پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۲۲
      درود
      بسیار زیباست
      علیرضا بنایی
      پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۱۲
      سلام و درود
      بسیار زیبا و دلنشین
      خندانک
      دانیال شریفی ( دادار تکست )
      پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۳۰
      خندانک خندانک زیبا و دلچسب خندانک خندانک

      لایک شد شعرتون دوست عزیز🌹👍
      سعید صادقی (بینا)
      جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۱۴
      زیبا بود خندانک
      سهیل خواجوند مانی
      شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ۰۳:۱۲
      بسیار عالی
      بهروز ابراهیمیان
      يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۳:۱۹
      درود بر شما بسیار زیباست بانوی گرامی خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0