سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        مائیم و فتنه بازان

        شعری از

        فاطیما کشاورز

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۰۰ شماره ثبت ۹۲۰۷۰
          بازدید : ۱۵۵   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فاطیما کشاورز

        مائیم و فتنه بازان یارب بلا ببخشا
        یارم چنین طلب شد مومن چنان ببخشا
         
        باده نشین صفاتیم کفران به لطف ساغر
        گر مرتد جهانیم کافر صفا ببخشا
         
        گفتی دلا دیارا زلفی گرو نهادم
        گر منتی نهادی ره گو صبا ببخشا
         
        ظالم خفا کند جور یارا تو آشکارا 
        ما را مصیبتی نیست سودا جفا ببخشا
         
        عشقا به عشق بازی بنشین نوا به سر کن
        کان کولی ستمگر رقص و نوا ببخشا
         
        حق و درایتی بین در ذات نیک صورت
        ما را به چرک سیرت طالع سوا ببخشا
         
        درویش را چه فرقی‌ست کام و کلاه داری
        ما را ستایشی بین سلطان قبا ببخشا
         
        هر ناکسی به سجده محراب را تکانید
        حقا خداییت را جاه و ثنا ببخشا
         
        ما را که شور و محشر بستاند آرمیدن
        هاله دلی طلب کن کان مه روا ببخشا
         
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد حسین اخباری
        دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۲۵
        با سلام
        به شعر ناب خوش آمدید
        خندانک خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۴۵
        درود بانو
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        موفق باشید خندانک
        بهروز ابراهیمیان
        سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۱۱
        درود بانو
        بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک خندانک
        سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۲:۱۳
        هر ناکسی به سجده محراب را تکانید
        حقا خداییت را جاه و ثنا ببخشا

        درود بی نهایت بانوی مهربانی


        غزل قشنگی بود

        به سرایید به مهر خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0