شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر سیلویا اسفندیاری
آخرین اشعار ناب سیلویا اسفندیاری
|
مرد م
در انبوه دردهاشان
آواره اند
و
زن با زنبیل عطوفت
بن بست ها را دور می زند و
دانه
دانه
دردهای جهان را
که
زیر پلک راستش متورم ست
از سرشاخه های ترد حیات می چیند
و تو؛
در دو راهی
جنگ و جنون
خون و خشونت
با هر فریاد
شهری از دهانت بیرون می ریزد...
این بار
تو سکوت کن
در شب رازهای ناگفته
بگذار سربسته بماند این شعر
که حروف اولش
با نام تو آغاز می شود...
#سیلویا_اسفندیاری (مهرا)
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب استاد سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان زنده باشید به مهر | |
|
سلام و عرض ادب به مسیحای جوانمرد چه زیبا منت نهادید بر صفحه کوچکم با مهر نواختید و با این وجه تشبیه روزم را ساختید قدردان مهرتان گرامی هرچند خود واقفم تا قلم و نگاه و معرفت فروغ راه درازی در پیش دارم | |
|
سلام و سپاس جناب ابراهیمیان منت نهادید بر صفحه کوچکم و به مهر خواندید زنده باشید بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
که حروف اولش
با نام تو آغاز می شود...
درود
سپیدی زیبا و دل انگیز