يکشنبه ۴ آذر
از اینجا تا به آنجا شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۷:۱۶ شماره ثبت ۹۲۱۲۷
بازدید : ۱۸۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
از اینجا تا به آنجا
خودم اینجا
فکرم آنجا
فکرم اینجا
دلم آنجا
جسمم اینجا
روحم آنجا
این هوایی شدن سخت است
تو کجایی ؟
ای غریبه ی قریب ام
ای بدون مرزِ بی جا
همه جا هستی ولیکن
نمی گنجی تو به یکجا
کمکم کن که به لطفت ،
بپَّرم ! ز کامِ این چاه
به همه لطفِ غلامیِ سرایت
به همه قُربِ قشنگِ آن سرایت
گیرم با لطفِ کریمانه ات ، صد جاه
بروم رو به صعودی
نزنم اینهمه درجا
چه مسافتِ زیادی ست
ازاینجا تا به انجا
تو فقط قادری که حذف کنی ،
اینهمه فاصله را
اینهمه مسافتِ غمگینِ اینجا ،
تا به آنجا
بهمن بیدقی 99/6/30
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض ارادت بزرگوار تشکر بی پایان از لطف ومحبت بیکرانتان
| |
|
باسلام وعرض ادب آقای شریفیان بزرگوار سپاسگزارم از لطف و محبت بیکرانتان | |
|
باسلام وعرض ادب استاد معینی بزرگوار سپاسگزارم از لطف و محبت بی پایانتان شاد باشید و همیشه درپناه حق | |
|
باسلام وعرض احترام بزرگوار سپاسگزارم | |
|
باسلام وعرض ارادت آقای شریف بزرگوار تشکر بی پایان از لطف ومحبت بیکرانتان سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و رندانه بود
دستمریزاد