حال بد یعنی اینکه تو رو نخوادو
تا ابد یعنی بشینی چشم به راشو
آخرم خبری نگیره ازت ، وای از حال بد
اونهمه خاطره مگه میره از یاد
دیگه رفت اونکه عشقو یادم من داد
وای دلم دردامو به کی بگم؟ دردامو به کی بگم
ای دل دیوانه، تو چرا لج میکنی
ای دل دیوانه بگو تو از چی پری
ای دل دیوانه ای دل دیوانه
ای دل دیوانه اونکه رفته نمیاد
میدونم تنهایی آره دلتنگی زیاد
ای دل دیوانه ای دل دیوانه
آره اونکه رفته بر نمیگرده
دنیا بدون دستاش چه سرده
دست بزار رو دلم که پره درده
کلی من باهاش خاطره دارم
حالا کجاس که سر رو شونه هاش بزارم
آخه غیر اون تو دنیا کیو دارم
ای دل دیوانه تو چرا لج میکنی
ای دل دیوانه بگو تو از چی پری
ای دل دیوانه ای دل دیوانه
ای دل دیوانه اونکه رفته نمیاد
میدونم تنهایی آره دلتنگی زیاد
ای دل دیوانه ای دل دیوانه
----------------------------
این ترانه با صدای مهدی ساران از سایت های موسیقی منتشر شد
توضیح: این ترانه از روی ملودی سروده شده