شنبه ۳ آذر
آهنگ قلب شعری از الهام پویان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۵۰ شماره ثبت ۹۱۹۹۵
بازدید : ۴۶۷ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب الهام پویان
|
اولین شعر(آهنگ قلب) برای امام عشق،امام حسین(ع) درتاریخ هفدهم و هجدهم ابان بعداز اولین سفر کربلا (اربعین۹۸)
آهنگ قلب
به کنارم خواند دنیا،به زمزمه شعرت مرا
چون موج دریا، که صدف هارا
پس اغاز شد رقابت، بین ساحل ودریا
که به نعمت بخوانند ،این صدف تنهای دریارا
💖💖💖
زمزمه ، درس عشق تو بود
امتحان، از الف وسین ولام اسلام است
عجبا که دراین دیکته تکراری
بازهم نتیجه مان، تجدیداست!!
💖💖💖
هرشب خوابم به نوعی می شود تکرار
ومن بی قراراین خواب های پرتکرار
شما کدام خواب من هستی حسین(ع)
که قصه مظلومیتت، هرروز درحوالی ام میشود تکرار؟
💖💖💖
راستی، قصه شیطان وادم وحوا راست بود؟
یا که قران، نماد وتمثیل زده بود؟
من نگاهم به چشم ودهان شماست!
اگر بگویی اری بود! بود.....
💖💖💖
پس چه خوب وفا میکنند به عهد خودشان
دمشان گرم، این جریان های شیطانی!!
باید که عهد به عشق تورا یادگیرم...
من ازهمین قصه های شیطانی....
💖💖💖
عاشقی ثابت قدم ترازشما ندیده ایم حسین (ع)
نه حرف یاران را اثری، نه مهر خویشان
سخت پایبند رفتن شده ای گویی
که دیده ای پیشترکربلارا ،وصل عشاق ایندگان
💖💖💖
اصلا چرا راه دور برویم،همین شعر خواندن من
فقط خودم میدانم معجزه مهرتو بود
من شراب نخورده ام اما
هوسم شراب چشمان تو بود....
💖💖💖
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
زیارت قبول
یا حسین(ع)