جمعه ۲ آذر
محوتماشا شعری از حسن نوروزنیا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۹۱۱۹۵
بازدید : ۲۸۵ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا
|
من فدای قامت و صورت و سیمای توام
پلک برهم نزنم محو تماشای توام
این جهان را بسته می بینم برآن گیسوی تو
در خیالم محو آن سرو دلارای توام
شعر من گرچه به آهنگ شفق جاری شده
شمع و گل چون بلبل و پروانه شیدای تواند
چشم و گوشم درسفرها جستجو کردند تورا
در تمام زندگی دانی که شیدای توام
ذکر دائم دارم و حال صفای عاشقی
بند بند و بسته بر زلف چلیپای توام
چشمه ها گرچه بجوشتد از زمین و آسمان
تشنه تر هستم بیاد وجام صهبای توام
مهر ۱۳۹۹
ح. نوروزنیا
با استقبال از صائب تبریزی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت سلطان دین حضرت امام رضا (ع)
را تسلیت عرض مینمایم