يکشنبه ۴ آذر
طلسم شعری از سینا سجودی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ شماره ثبت ۹۱۰۹۴
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب سینا سجودی
|
دل من میطلـبد گریه در آغــوش تو را
و ببـوسم به همانحـال بنـاگــوش تو را
به یقین جز خودِ نقّـاش ازل هیچکسـی
نتـواند بکشــد چــهرهی منقـــوش تو را
تن و پیـراهـن زیبــای تو پیوستِ هماند
به حسادت نگرم جامه و تنپـوش تو را
ضربـانم چه همـآهنگِ لبـانت شده است
که دلم تـــاب ندارد لـب خامــوش تو را
بِگُـذر از سـر تقصیـر مـن ای ســرو بلــند
سـر من گر نکند بستــر خود دوش تو را
چهطلسمی به سیهچشمِ نظرسوز تو بود
که به آتشزده هر دیدهی مدهوش تو را
#سینا_سجودی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام دوست خوبم ممنونم که لطف کردی و انرژی دادی زندگیِ پر از احساس و آرامشی داشته باشی | |
|
سلام بر شما ادیب گرانمایه خدا را سپاس که همیشه از نظرات زیبای شما بهرهمند بوده و هستم بسیار بزرگوارید که شعرم را زیبا میپندارید | |
|
سلام و درود بر دوست مهربانم متشکرم که آفتاب خود را را بر باغچهی کمحاصل من تابیدی تا شاید بذر شعر دیگری در آن بروید و چه شادمانم از اینکه مرا به دوستی لایق دانستی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
لایک شد شعرتون دوست عزیزم👍🌹