چهارشنبه ۱۶ آبان
سهم من شعری از مهدی سالارطایفه
از دفتر آغاز عشق نوع شعر ترکیبی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۰۹ شماره ثبت ۹۰۹۲۰
بازدید : ۳۴۲ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر مهدی سالارطایفه
آخرین اشعار ناب مهدی سالارطایفه
|
چه کنم باز دلم دلزده و غمگین است
غم دوری ز دلدار بسی سنگین است
در کنارش قفسی گر که کنم فخر کنم
در فراقش نفسی گر که کشم ننگین است
چه کنم باز دلم سخت هوایی شده است
سینه بگشوده برون رفته و راهی شده است
درددل داشت ولی سنگ صبوری چو نیافت
لب فروبسته و شب بر سر چاهی شده است
چه کنم باز دلم دم ز ندایی زده است
دم ز لبیک به یک رمز خدایی زده است
سازوبرگ سفری کرده و آماده شده
دل بریده ز من و ساز جدایی زده است
ای دلا، موسم دیدار حسین آمده باز؟
شوق شش گوشه و بین الحرمین آمده باز؟
ای دلا، پر زده ی گنبد آن یاس شدی؟
ای دلا، تشنه ی آن ساقی، عباس شدی؟
یاد ایام رهش خوش بُود و شیرین است
چون نصیبم نشد اینبار، دلم غمگین است
آرزوی حرمش قسمت ما شد اینبار
چه کنم، سهم من از کرب و بلا هم این است
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود ممنون از نظر لطف تان بله کاملا صحیح می فرمایید نوع شعر را تغییر دادم مشکل در حقیقت ناشی از توانایی محدود بنده می باشد تشکر از توجه شما | |
|
سلام و درود متشکرم سلامت باشید عزیز | |
|
سلام و درود بر شما تشکر از توجه شما | |
|
درود بر شما با نابودی این ویروس منحوس به زودی زود ان شاء الله متشکر از توجه تان | |
|
سلام و درود و تشکر از نگاه تان | |
|
سلام و درود استاد تشکر از لطف و نظر مهربانانه تان بزرگوارید سلامت و پاینده باشید | |
|
متشکر از نظر لطف تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبا بود
البته به عنوان یک غزل قافیه هامشکل دارند
که بایدویرایش شند
موفق باشید