اربعین حضرت اباعبدالله بر همه ی عاشقانش تسلیت باد
خوانندگان عزیز و شاعران فرهیخته اگر قصور ی در این بداهه دیدند
به دیده اغماض بنگرند که اینک نه دل بقرار است و نه قلم به اختیار
****
( بویِ سیب)
پای در راه و کوله ای بر پشت
پارسالم عجب صفایی داشت
دل،پر از شور و شوق بود و امید
دل، عجب حالی و هوایی داشت
***
چشمها بر عمود و پا در راه
دل مرا سوی کربلا می بُرد
هر عمودی همیشه ذهنم را
سوی سقّایِ با وفا می بُرد
***
یک دلِ سیر گریه می کردم
بُغض هایِ همیشه در دل را
هر قدم اشکِ شوق، جاری بود
می سپردم ، چنین منازل را
***
کاروان هر چه پیشتر میرفت
بیشتر بویِ سیب می آمد
هر طرف را نگاه میکردی
صد هزاران حبیب می آمد
***
گرچه امسال مُفتخر نشدم
تا رهِ عشق را به سر پویم
نوحه خوانی اگر نشد قسمت
با صدای بلند می گویم
***
تا ابد عشقِ من اباالفضل(ع) است
هم حسین(ع) است از ازل ارباب
السلامُ علیک، حضرت عشق
السلامُ علیک، یا ارباب
***
محمد حسین اخباری 16 مهر 99( شب اربعین 1442)
اشتباه تایپی دومین مصراع آخرین پاره را بر من ببخشند درست این مصراع بدینگونه است (هم حسین از ازل مرا ارباب)