بنام حق .. گمشده در جهان ..
تشویق می کنند اهل نفاق را
بیرق گرفته اند اینان چماق را
دیگر حریم خانه ی من نیست اختیار
وقتی شکسته اند درب اتاق را
اینان برای ما چه آشی که پخته اند
ما هم به دست خویش زیر اجاق را
" لا ریب فیه " جای عقاب است آسمان
پرواز می دهند از چه کلاغ را ؟
از من ربوده اند شراب مرا به زور
تقدیم صورتم نموده بزاق را
پرسیدی ام که عازم ظلمت چرا شدی ؟
از من گرفته اند نور چراغ را
دانی دلیل این لب خونین و لعل چیست ؟
از بس مکیده است کامم سماق را
باور نکرده است درد مرا به جز
آن که چشیده است طعم فراق را
#ابوالفضل_پورشریعه
جالا نه به اندازه ی اساتید بزرگ اما خدارا شکر مقدار کمی شعر گفتن بلدیم و در مواقعی که ناراحتیم و از زمین و زمان گله مند هستیم دست به قلم می بریم و چیز هایی را می نویسیم ..
راستش را بخواهید تا امروز هیچ وقت انقدر ناراحت نبوده ام .. با کمال تاسف قدرت گفتن دلیل ناراحتی ام را هم ندارم .. نمی دانم ولی شاید جهان با من نمی سازد !
زندگی جنگ است جانا بهر جنگ آماده شو
تلخی ها میگذرد
مواظب خوبی هایت باش
اربعین حسینی تسلیت
التمای دعای فراوان دارم
موفق باشید