جمعه ۲ آذر
راه کج شعری از کیوان محب خسروی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ شماره ثبت ۹۰۶۱۶
بازدید : ۱۹۱ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر کیوان محب خسروی
آخرین اشعار ناب کیوان محب خسروی
|
قبله عشق بود روی شما
مرحبا بر رخ نیکوی شما
قاصدک شوخ پیام آور تو
شاپرک شانه زنِ موی شما
مانده تا کعبه مرا هفت قدم
حرم عشق بود کوی شما
چشم بیدار به شبهای دراز
داده ما را شب گیسوی شما
لب دریای جنون نگهت
مرغ دل بال کشد سوی شما
چشم مستت چو شود بارانی
عشق جاری شود از جوی شما
کودک شعر اگر خسته شود
میدهد تکیه به جادوی شما
مرغ دل از قفس سینه پرید
بازِ بخت است به بازوی شما
بید ، مجنون پریشانی من
یاس لیلا شده از بوی شما
خانه دارد نگهی بارانی
زیر شمشیر دو ابروی شما
کهکشان نگه خیس مرا
می کشاند نگهی سوی شما
دست هر غنچه ی نو پای سحر
شاخه ای کنده ز شب بوی شما
دزد چشمان مرا زندانی
کرده چشمان خطا جوی شما
دست نقاش ازل معجزکی
کرده در چشمک آهوی شما
لعل لب باز کنی می ریزد
عسل عشق ز کندوی شما
داده ما را هوس دیدارت
آه یک آینه پهلوی شما
تیغ مژگان کجت آیه ی جنگ
سوره ی نور بود روی شما
دست ما نیست که گمراه شدیم
راه کج میکند ابروی شما
|
نقدها و نظرات
|
جناب قنبر پور عزیز ممنونم از توجه و تذکر به جای شما - اطاعت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود