يکشنبه ۴ آذر
نیش شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۵۷ شماره ثبت ۹۰۵۹۲
بازدید : ۴۰۵ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
نیش
دریا دریا نشانه
دریا دریا حشمت
این همه را دیدی ؟
برحق ز روی زشتی ،
یکریز بستی چشمت ؟
دنیا دنیا اشاره
دنیا دنیا عصمت
این همه را دیدی ؟
رفتی به راهِ نقمت ؟
به کفر بستی چشمت ؟
اسمِ غریبِ تو چیست ؟
یک کافرِ حربی ؟
این همه را دیدی ؟
دست بُردی روی دشنه ت ؟
وای وای ، چه جاهلی تو
وای وای ، غرق در خباثت
دلدارمن قشنگ است
ازبهرِ دنیاها، خونی ست جاری در رگ
تو نیش های زشتی !
لعنت به تو و نیش ات
نیشِ به خون تشنه ت
در تو یه ریزه قلب نیست
بجای قلب سیمان
در سر یه ریزه فکر نیست
جای مغز
مُشتی سیمان
این سبب است که ، احساس
این گونه است که ، فکرت
رفته بسوی عشرت
برهمه واقعیت
به زشتی بستی چشمت
تا اینکه درکنارت ،
آب هست به حدِ کافی
دوزخِ جان ، سرد کن
وگرنه تا همیشه ،
غَسّاق ، خواهد بود
برای کامِ تشنه ت
بهمن بیدقی 99/7/3
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض احترام بزرگوار سپاسگزارم از نظر پر از مهر و محبتتان | |
|
با سلام و درود بیکران بر استاد بزرگوار همیشه حضور پر از لطفتان ، ارزشمندست و دلگرم کننده سپاسگزارم همیشه سلامت و در پناه خدا | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاسگزارم از نظر پر از لطف و محبتتان | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاس مؤید باشید | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و درود بیکران بر استاد بزرگوار همیشه حضور پر از لطفتان ، ارزشمندست و دلگرم کننده سپاسگزارم همیشه سلامت و در پناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
آموزنده
دستمریزاد