جمعه ۲ آذر
بعد ها... شعری از علیرضا مسیحا
از دفتر عاشقانه نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۶ شماره ثبت ۹۰۴۵۶
بازدید : ۲۸۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحا
|
بعد هایی که پس از رفتن تو
شده آینده ی این شاعر پیر
آن زمانی که به خود آمده و
زیر لب زمزمه داری شده دیر
روزگاری که میان جمعو
بین دستان تو یک کاسه ی آش
ناگهان دست تو میسوزد و باز
با خودت زمزمه داری ای کاش ...
در سفرها چه شمال و چه جنوب
میکنی فکر همیشه با مکث
سر تکان میدهی و میگویی
کاش بودی تو کنارم در عکس
یا همان لحظه که با گوشی خود
میشوی صفحه ی من را پیگیر
گاهی از خود و گهی هم از من
شده ای پیش خودت هم دلگیر
لب جویی که نشستی و زدی
پای خود تا سر زانو در آب
و همان لحظه که با خود گفتی
میشود پیش من آیی در خواب
روح من در همه ی این لحظات
تو ندیدی که به دنبال تو بود
ز من ای عشق جدا گشته، سلام
به تو ای رفته از این خانه، درود
علیرضا مسیحا
01/07/1399
سه شنبه
ساعت:13:50
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.