سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      جدايي (نفسم گرفته بي تو )

      شعری از

      طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)

      از دفتر يك جرعه غزل نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ۱۸:۱۸ شماره ثبت ۹۰۱۶
        بازدید : ۸۹۴   |    نظرات : ۲۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
      آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)

       
       
       
                          همه دل شده سرايت،نفسم نفس هوايت
                          بگذر  از اين جدايي ،  دل و جان كنم فدايت
                          به  پرنده  اقتدا كن ، ز  قفس  مرا  رها  كن
                          بپرم  ببال  مستي ،  برسم   بسر  سرايت
                          شب و شعله ور تمنّا،شده پشت گريه پيدا
                          چه كنم  اگر  نميرم، شب  عاشقي  برايت؟
                           بخدا  نمي  توانم  ، كه  دگر  تو  را   نبينم 
                           تو اميد جسم و جاني، نكنم  ز دل  جدايت
                           بتصوّرم  نگنجد ،  تو  مرا  ز  خود   براني!!!!
                           سر سجده كرده هرشب،دل مضطرم دعايت
                           تو چنان  بهار  سبزي، من و  دل  كوير  تنها
                           تو  بمان  بمان  برايم، بدهم  بديده   جايت
                          چه غريبه گشته بامن ،خط  دلنواز  چشمت
                          به  غزل  قسم  بميرم  ،  به  نگاه   آشنايت
                           به  عيّار  مهرباني ، تو چنان  (طلا)ي   نابي
                          نفسم  گرفته  بي  تو  ،  بخدا  خدا  خدايت
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0