دلم گرفته این روزا نمیتونم گریه کنم / دلم میخواد جار بزنم اسمِ تورو داد بزنم
توو کوچه و خیابونا قدم زدن توو بارونا / خسته شدم از این غروب از کوچه و پَس کوچه ها
از چی بگم که این دلم غرقِ تماشای تو بود / همیشه دلش میخواست کااش توو آغوشِ تو بود
از چی بگم از فکرِ تو؟ از خیالِ هرشبتو؟ / از تو بگم یا از خودم که میمیرم من واسه تو
* دلم گرفت از جدایی از اون نگاهِ آخرت / از اون روزا و اون شبا از اون چشای خوشگلت
دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم / همیشه غرق باشمو خودمو به خواب بزنم
دلم گرفته ای عزیز بیا و یه کاری بُکُن / بیا و قلبِ نازک و دوباره بازسازی بُکُن *
توو این خیابونِ شلوغ بی کَس و تنها شدم / تنهاییمو من میخرم که باز عاشقش نشم
از عاشقی ضربه دیدم خَم شدم و اشک دیدم / نمیدونم که باز چرا حُکمَم و با دل بریدن
نمیخوام دل بدم و دوباره باز دل بِکَنَم / نمیخوام دل بِدَم و دوباره باز وِل بپَرَم
همیشه عشقِ تورو توی دلم چال میکنم / همیشه مغزه خودمو با دوده که پُر میکنم
نمیخوام که اون چشام ماتِ جفت چشات بشه / نمیخوام که این دلم بازیچه ی خدا بشه
( 8 1 4 1 4 )
#دادار_تکست
ترانه بسیار زیبایی است
دستمریزاد
موفق باشید