يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر معصومه عرفانی (عرفان )
آخرین اشعار ناب معصومه عرفانی (عرفان )
|
اگر که تنگ این دنیا برایم
تو بگذارم بسوزم زآتش عشق
لیلی
من آن مجنون سرگشته که شد درالجنون جایم
همان لیلی برمجنون که نی شد عاقبت نایم
یغما
به یغما برده ای این دل چرا سوداگر گردون
کجا بردی دل من را تو ای دیوانه ی مجنون
که صیادی تو بی رحمی چرا صید دلم کردی
چه بیدل کرده ای دل را برو افسونگر افسون
رها
رها کرد از کمانش تیر همان صیاد خون آشام
به قلب این دل بیمار تبدارم غزل بانو
بهار
نو بهاری بودم و نامرد خزانم کردو رفت
زردو پژمردم که طوفان زد بهار زندگیم
آینه
بزن آینه را بشکن تو ای دل
نباشد تا که رخسار تو ببیند
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنونم از شما بزرگوار زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.