سه شنبه ۱۵ آبان
دلتنگ شعری از علی رهنما(نوثمر)
از دفتر دلنوشته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ۲۲:۱۱ شماره ثبت ۸۹۶۶۸
بازدید : ۷۲۴ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر علی رهنما(نوثمر)
آخرین اشعار ناب علی رهنما(نوثمر)
|
دلتنگ لبخند و نگاهت گشته رویم
آشفته چون زلف دو گیسوی تو رویم
دیوانه دانی چیست یا باید بگویم؟
عاقل نگردم نَکهتت را تا نبویم
دائم دلم در آسمانِ آن دو چشمت
مست و غزلخوان و شکسته این سبویم
افسوس خواهم خورد هر دم لیک گفتم
مادام تا ترکم کنی از سمت کویم
بنمای رخ هردم که باید جان دهم من
تا عطر گیسوی تو آید سمت وسویم
عاشق چه دانی چیست ،افسونی خیالی؟!
این خسته و دیوانه و حیران هم اویم
ای نوثمر دیدی فراغِ یار شیرین
آخر بِبُرد از دیدگانم نور و سویم
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود فراوان بسیار عالی وزیبا معمولا خاک شیراز شعرای بنامی دارد شاعر خیز است موفق باشید | |
|
قلب من داره این پاکی رو احساس میکنه😍 انرژی عجیبی دارین☺
| |
|
من میدونم شما یک فرشته اید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد