شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر اصغر محمودی( مور )
آخرین اشعار ناب اصغر محمودی( مور )
|
مترسک
خدای ترس و وحشت نیستی
نه خون آشام این دشت
نه یک گرگی
دریده بره ای از لذت و خشم
مترسک
نه شاهینی
نه کرکس
تو حتی جوجه ای را پَر نکردی
مسیر قاصدک را کج نکردی
مترسک
از چه رو اینگونه کردند
ردایت پاره پاره
خاک کردند
تنت را چاک چاک
بر چوب کردند
مگر حقیقت را نگفتی
نگفتی
همه پروانه باشند
تو گفتی و چنین مصلوب گشتی
تو خار چشم هر ناپاک گشتی
مترسک
نه شاهینی
نه گرگی
تو آن آغوش بازی
برای پوپک و
قناری
اصغر محمودی( مور)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب
ممنوناز شما .
| |
|
سلام و عرض ادب
ممنون از توجه شما | |
|
درود و عرض ادب و احترام .
ممنون از وقتی که گذاشتید .
بسیار از دانش شما استفاده کردم .
شاد و سلامت باشید . | |
|
درود و احترام فراوان
ممنون از شما
شاد باشید | |
|
درود و عرض ادب
ممنون از لطف شما
سلامت باشید | |
|
درود و احترام
ممنون از شما | |
|
سلام و ادب و احترام
لطف دارید
شاد باشید | |
|
سلام و عرض ادب
ممنون از لطف همیشگی شما
سلامت باشید | |
|
درود و ادب
ممنون از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد
عاشورا تسلیت