جمعه ۲ آذر
کودکان ما شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ۲۰:۴۲ شماره ثبت ۸۹۵۳۶
بازدید : ۲۸۸ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
کودکی دنیای شادیهاست
اما کودکان همه شاد نیستند
آنانکه رُخشان لبخند است
از کجایند ، نمی دانم کیستند
کودکان ما می لولند
در کُپه های درد آلود خاک
آرزویشان یک سقف است
در دل کوچه های ترسناک
بازی هایشان با سنگ است
می آموزند تا بشکنند شیشه
در فردای کابوس وارشان
تیشه ها برزنند بر ریشه
گوئی می چرخد دنیا
با چرخش تیله هایشان
گیر کرده اند تا ابد
در درون پیله هایشان
آینده از آنِ آنان نیست
چون فقر گشته همزادشان
تا زنده اند و می کشند نفس
حسرت هست خانه زادشان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد
ایام تسلیت
عزاداری ها قبول
التماس دعا