يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرزو کیوان فر متخلص به (فانوس)
آخرین اشعار ناب آرزو کیوان فر متخلص به (فانوس)
|
حسین زمان
در گوشه ی دنج خلوتی
یاد دارم از تو نیمه شبی
***
گوش می دادم روضه و نوحه ترا
دل من وصل آستان قدس تو را
***
در آن میانه اشک با من یاری کرد
دل زمانه تپید و اشک جاری کرد
***
محک زدم دلم را به امتحان تو
به امتحان دوست داشتن تو
***
به نامه های چند صدتایی کوفه به تو
به تدریج کم شدن یاران با وفای تو
***
خدا چه محکمه ای است در این عرصه می بینی !
زمانه خواب و امام پشت پرده می بینی
***
چه امتحان غریبی است شیعه بودن را
چه عاشقانه سوختنی است شیعه بودن را
***
حسین عشق هر دو جهان است هنوز
شیعه چشم به راه حسین زمان است هنوز
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی خوشحالم از اینکه به جمع شما پیوستم ، ممنون از شما | |
|
درود فراوان بر شما بسیار سپاسگزارم که در این ایام در جمع یاران سخن از انتظار ظهور است شعر حسین زمان هم در همین وصف و اشاره به انتظار فرج و سختی های ما شیعیان تا زمان ظهور دارد و چه زیباست این اشعار درمان محرم نقل می شوند. درود بر شما از ایجاد حس همدلی و حسن توجهتون | |
|
شاعران مثل ابر می مانند ؛چون بهم می رسند می بارند..
بسیار ممنون و سپاسگزارم از شما .
خیر مقدم زیبایی بود
شعر تقدیمیتون دلچسب و زیبا بود در این ایام محرم خدا را سپاسگزارم و بسیار شادمانم از اینکه در محفل شاعران و رندان حضور پیدا کردم
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید