پنجشنبه ۱ آذر
تسلیم شعری از سعید یوسفی
از دفتر دفتر اول نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ۰۵:۲۱ شماره ثبت ۸۹۲۹۶
بازدید : ۳۲۶ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب سعید یوسفی
|
روزگاریست که در حادثه بار آمده ایم
می شود گفت که با درد کنار آمده ایم
سر به بالین ننهادیم از اندوه شبی
بیقراریم و به دنبال قرار آمده ایم
قصد داریم که در فاجعه بیدار شویم
دست و رو شسته و مشتاق به دار آمده ایم
نه رجزخوان نه تمنا که به نجوای سکوت
با طمأنینه و بی داد و هوار آمده ایم
هر چه فریاد نکردیم درونی کردیم
موج سرکش شد و ما موج سوار آمده ایم
گر چه سخت است غم نان عزیزان خوردن
نان و جان رفت به خونخواهی یار آمده ایم
حضرت دوست دمت گرم مدد کن برسیم
که به درگاه شما بی کس و کار آمده ایم
(سعید نوشت)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.