يکشنبه ۲۷ آبان
جهان رنگارنگ شعری از ندا آزاد
از دفتر ندانوشت نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۲۶ شماره ثبت ۸۹۰۰۹
بازدید : ۳۶۲ | نظرات : ۱۱
|
|
مینویسم من برایت عاشقانه
مینویسم از غزل ها و ترانه
مینویسم از جفاها
از مرارت ها
و از عشق و خطا ها
از ستم ها
از صفاها
از تپش های پیاپی در پی کشف حیات
از خروش شور در چشمان تو
مینویسم از درختی که چه آرام خشکید
از شاخه ای که تکید
و زایش دمادم امید
مینویسم از عاشقی که رمید
و پرنده ای کز قفس رهید
مینویسم تا بدانی
مهر در قلب تو یعنی یک حیات
یعنی یک جهان آکنده از شور و نشاط
عاشقی کن
عشق یعنی یک موج در دل آرام یک دریا سکوت
عشق یعنی آتشی در سینه تنگ
عشق یعنی یک جهان رنگ رنگ
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بیکران ازشما استاد گرانقدر | |
|
سپاس از مهرتان استاد بزرگوار | |
|
سپاس از لطف همیشگی شما | |
|
سپاس | |
|
سلام و درود برشما همچنین مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
دستمریزاد