پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر آرزو عباسی ( پاییزه)
آخرین اشعار ناب آرزو عباسی ( پاییزه)
|
بیفانوس؛
پرسه میزنیم
جادههای انتظار را
در حوالی ظلمت!...
لحظههامان
پر از پژواک تنهایی؛
به دندان گرفتهایم
در این وانفسای سکوت،
تمام فریادهای بیکسی را...
کورسویی نیست!
پیش میرود
مسیر دلتنگیها
تا مرز فراموشی...
جان خواهیم داد
در پیچهای درهی افسوس!
آرزو عباسی(پاییزه)
|
نقدها و نظرات
|
درود بیکران عزیز بزرگوار سپاسگزارم از نگاه پرمهرتون گرانقدر | |
|
درود و سپاس بیکران گرانقدر | |
|
بزرگوارید گرانقدر قدردان مهرتون هستم گرانمهر | |
|
درود و سپاس بیکران گرانقدر | |
|
درود بر شما استاد بزرگوار سپاس بیکران از لطف و عنایت شما | |
|
درود بر شما عزیز بزرگوار سپاس بیکران از لطف و توجه شما مانا باشید به مهر | |
|
درود بر شما عزیز گرانقدر زیبا نگاهید مهربانوی ادیب جهانی سپاس | |
|
درود بر شما شاعر گرانقدر سپاسگزارم از نگاه پرمهرتون بزرگوارید | |
|
درود و سپاس بیکران گرانقدر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
هزاران آفرین
" به دندان گرفتهایم
در این وانفسای سکوت،
تمام فریادهای بیکسی را."
چشمه ذوق سرشارتان همواره در گستره ی ادبیات ناب جاری باد