يکشنبه ۴ آذر
خیانت، آشناترین واژهی زمان! شعری از آرزو عباسی ( پاییزه)
از دفتر بغضِ کال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۵۱ شماره ثبت ۸۸۸۱۲
بازدید : ۴۳۷ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر آرزو عباسی ( پاییزه)
آخرین اشعار ناب آرزو عباسی ( پاییزه)
|
بیدار شو!
این خاک تیره،
این سقف کوتاه آسمان،
شهری که گندیده از
فرط بوسههای متعفن!...
قهقهه میزند
جغدی در انتهای کوچه
و بیخواب شده
چشمهای شیطان!
بوی تعفن میآید، بوی عشق!...
سرک میکشم از
دیوار دو بعدی آدمکها...
آدمکها؛
این قلبهای صد تکهی هرجایی
فروختهاند عشق را
و خو گرفتهاند؛
با خیانت
آشناترین واژهی زمان!
خدایا، بیدار شو!
اینجا
بازیچهی طوفانِ هوس شدهاند،
مریمهای بیشماری!
به یغما رفته تازگیشان
تاوانِ طلوعِ دیرهنگامِ خورشیدت را میدهند!
آرزو عباسی(پاییزه)
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد گرانقدرم سپاسگزارم از نگاه پرمهرتون بزرگوار | |
|
درود و سپاس بیکران از لطف و عنایت شما استاد گرانقدرم | |
|
درود بر شما شاعر گرانقدر | |
|
درود بر شما شاعر گرانقدر سپاسگزارم بابت وقتی که گذاشتید | |
|
درود و سپاس بیکران مهربانوی گرانقدر | |
|
درود بر شما سپاسگزارم از لطف و توجهتون گرانقدر | |
|
درود و سپاس بیکران گرانقدر | |
|
درود بیکران بر شما شاعر گرانقدر مانا باشید به مهر | |
|
درود و سپاس بیکران از لطف و عنایت شما استاد گرانقدرم 🌹🌹 مانا باشید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد
موفق باشید