پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر محمد قنبرپور(مازیار)
آخرین اشعار ناب محمد قنبرپور(مازیار)
|
پیش از این ها !!!!
پیش از اینکه آسمون پیدا بشه
پیش از اینها که بخواد یه قطره آب دریا بشه
تورو مثل یه پری تو قصه ها دیده بودم
و همین شعر قشنگ و واسه تو خونده بودم
۱۳۹۹
((توی این صبح دل انگیز
هر دو از عاطفه لبریز
تو پری از مهربونی
من حدیث هم زبونی
تو یه شعر هم ردیفی
مثل احساس ظریفی
مثل یه آیینه خیسی
تو سرانجام حریصی......
۱۳۸۷
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد راضی به کشتن وقتتان پای سیاه قلمم نبودم ولی بسیار خوشحالم زنده باشید به مهر | |
|
لطف داری داداش گلم دوستت دارم | |
|
زیبایی از اعماق چشماته چقدر خوبه توهم هستی 🥀🥀🥀🥀🥀 | |
|
سلام چه افتخار بزرگی برای من حضور شما و چه زیبا همنوایی کردید سپاسگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برای شروع خوب بود
"افراغ اندیشه"
نسیمی از ملودی
که اندیشه شاعر را
با زبان قلم می نوازد
عیدتان مبارک