پنجشنبه ۱ آذر
فقط بگیر شعری از مجید فکری
از دفتر عین حباب نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۵۱ شماره ثبت ۸۸۷۰۳
بازدید : ۵۵۷ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب مجید فکری
|
مرسی خدایا خستم از نفس
تکراری شده، شد عین قفس
سکوت کردم گفتم میگزره
بگیر جان و دل من منتظره
بگیر بیش از حد شده گنام
مرگ بهتر از این دنیای گنامه
مقصدم تویی حتا جهنم
غرق عمیقم تو ی حس مبهم
مرگ خودش پشتش ی نعمت
در عصری ک کمک ی منت
من ناامید نیستم امیدی ندارم
طلوع کردم اما اومدنی ندارم
فقط بگیر اگ دوسم داری
هیچ میلی ندارم ب کاری
* هستی در یادم بریدم از بودن
نفس کشیدم خوردم از خودم*
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما | |
|
میان این همه نبودن هستیم نه به بیهودگی به عشق | |
|
درود بر شما قلمتان ماندگار | |
|
مهربانان زمین سرمایه داران آسمان هستند استادمحمدرضا زارع | |
|
درود بر شما مرسی همچنین | |
|
درود بر شما حتما میشود از شعرا دیگه ایده گرفت : | |
|
درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مردن آسانترین راه حل است
مردانه زندگی کن