يکشنبه ۴ آذر
باد خزان شعری از محمدرضا نیک نام
از دفتر دیوان دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۱ شماره ثبت ۸۸۵۱۰
بازدید : ۴۴۸ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر محمدرضا نیک نام
آخرین اشعار ناب محمدرضا نیک نام
|
سزد که باد خزانت ، رسد به باغ وصال
تو که ازغرور و تکبر ، مفخری به خیال
نشان مردی و صفوت ، تواضعست و فرود
نه پیرهن نه قبا ، نه دولت و نه جمال
|