سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      آسمان و دوهوا

      شعری از

      محمود فتحی چقاده

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۱۹ شماره ثبت ۸۸۴۵۲
        بازدید : ۳۴۳   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمود فتحی چقاده

      ای آسمان چرا هوای تو آلوده تر شود
      یکروز خود نمایی می کنی بلکه خوبتر شود
      روز دیگر رنگ تو دیوانه تر شود
      هروز شعله میزنی در فضا تا خراب تر شود
      از بی عدالتی تو زمین زیر و زور شود
      روی تو رنگ رنگ سیاه بپاشیم که روی تو کم شود
      هرگز اجازه ندهیم که خوی تو بر ما اثر شود
      در زیر آسمان سیاه کی وضع خوبتر شود
      بر ما نکن ستم که خدا با خبر شود
      خواستیم از خدا که دعای ما با اثر شود
      از اصفهان تا رسانه های جهان هم خبر شود
      www.sherenab.com
      fateh esfahani
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      محمد حسین اخباری
      شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۰۶:۳۴
      مو.فق باشید
      خندانک خندانک
      محمود فتحی چقاده
      محمود فتحی چقاده
      يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۱۰
      ممنون از شما خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹
      بسیار زیبا و جالب بود خندانک
      محمود فتحی چقاده
      محمود فتحی چقاده
      يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۱۰
      سپاس از شما ممنونم خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۲۹
      با سلام وارادت
      استاد بزرگوار
      از اندیشه ناب برخوردارشدم
      سرشا از احساس زیبایی است
      درودفراوان برشما
      خندانک خندانک خندانک
      محمود فتحی چقاده
      محمود فتحی چقاده
      يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۱۱
      سپاس از شما دوست گرامی خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      امیر مسعود شفیق
      دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۳۶
      درود ...
      خندانک خندانک خندانک
      محمود فتحی چقاده
      محمود فتحی چقاده
      دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۰۰
      درود برشما خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0