يکشنبه ۴ آذر
یاد از گذشته ها شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۴۹ شماره ثبت ۸۸۳۱۶
بازدید : ۲۶۷ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
هزاران یاد از دوران جوانی
چه سازم با عصای ناتوانی
هدر دادم سیمای جوانی
شده هنگام درد و ناتوانی
نداشتم هیچ روز شادمانی
سرم بر دار خورده ناگهانی
نپرسد کس احوالم با مهربانی
به جز توپ و تشر و بد زبانی
مکن دیگر برخود روضه خوانی
همین است روزگار دار فانی
چرا فکری نکردی در جوانی
شود روزی که پا در گل بمانی
شب و روز یاد کنی داد از جوانی
نداری هوش با مغز روانی
شدی هم درد فاتح اصفهانی
www.sherenab.com
|
نقدها و نظرات
|
جوانی گوهر گران بهایی است که وقتی از دست داد انسان افسوس میخورد سپاس گذارم ازمحبت شما | |
|
درود بر دوست گرامی و دور اندیشی مثل شما | |
|
ممنونم از شما | |
|
سلام ممنونم از شما لطف دارید جوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و آموزنده است
این جوانها باید حواسشان باشد
دستمریزاد
موفق باشید