جمعه ۲ آذر
پادشاه عشق شعری از محمدرضا نیک نام
از دفتر دیوان دل نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ۰۱:۵۱ شماره ثبت ۸۸۰۳۷
بازدید : ۵۲۹ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر محمدرضا نیک نام
آخرین اشعار ناب محمدرضا نیک نام
|
سپاه عشق برامد به فتح ملک وجود
که پادشاه تو باشی به هرچه بود و نبود
شکست و بست و به اتش کشید کشور دل
چنین چپاول و غارت ندیده چرخ کبود
|